مهدی جان (عج)

محفل منتظران امام حاضر

مهدی جان (عج)

محفل منتظران امام حاضر

مهدی جان (عج)

برای تعجیل فرج مهدی جان (عج) صلوات

آخرین نظرات


با هر غروب جمعه دلم زار می زند
چشم انتظار جمعه ی زیبای دیگری است
اللهم عجل لولیک الفرج

-----------------------------

جمعه ها یک یک همه در سبقت همدیگرند
غفلت ما و فرار جمعه ها فعلا همین !
-----------------------------

بیا که صبر برایم چه خوب معنا شد
در انتظار ظهورت دلم شکیبا شد
تمام دفتر عمرم سیاه شد اما
امید دیدن رویت دوباره پیدا شد
اللهم عجل لولیک الفرج

------------------------------

به هر کجا که سخن از تو در میان آید
به جسم مرده ی نطقم دوباره جان آید
اللهم عجل لولیک الفرج

------------------------------

یوسف ڪنعان مـــن
ڪنعان شعرم پیر شد...
باز آے از مصر
باور کن ڪه دیگر دیر شد...
درد هجــــــرت،
چشم یعقوب دلم را ڪور ڪرد
پس تو پیراهن بـــیاور،
ناله ام شب گیر شـــــد...
اے ڪه چــــون موسے
عصایت را به دل مےزنی
مُــــردم از غــــــم،
این عصا در قلب من چون تیر شد.
الهی بحق مهدی فاطمه عجل لولیک الفرج

-----------------------------------

در اضطراب چه شب‌ها که صبحشان گم شد

چه روزها که گرفتار روز هـفتم شد

چه قدر هفته پر از شنبه شد،به جمعه رسید

و جمعه روز تـفرّج برای مردم شد

اللهم عجل لولیک الفرج

--------------------------------

هـــنوز آنقدر شجاع نشـده ام !

کــه بگویـــم:

نیــا که من هنوز غـــرق گناهم

بیا

حتی اگر قــرار است

【من از دم تیغت بگذرم...】

بیا

تا بفــهمیم در هــوای تو نفس کشیدن یعنی زندگــی

و

در این هـــوا نفس کشیدن یعنی【خفــگی】

---------------------------------

یـاصاحـب الـزمـان(عج)
.
ﺟﻨـﺲ ﺗﻨﻬــــﺎﯾﯽ ﺗــــﻮ

ﺍﺯ ﻧـــﺦ ﺑــﯽ ﻣﻬـــﺮﯼ ﻣـــﺎﺳــﺖ

ﻫـــﺮ ﭼـــﻪ ﻣـــﺎ ﺑــــﺮ ﮔﻨـــﻪ ﺁﻟــﻮﺩﻩ ﺗــﺮﯾــﻢ

ﺍﺯ ﺷــــﻤﺎ ﺩﻭﺭ ﺗـــﺮﯾــﻢ . . .

اللهم عجل لولیک الفرج . . .

--------------------------------

ﻣﻮﻻ‌ﯾﻢ ؛ ﺁﻗﺎ ﺟﺎﻥ

ﻏﯿﺒﺖ ﮐـــــــــــــﺒـــــــﺮﯼ ﺗﻮ ﺯﻣﺎﻧﯽ

ﺗﻤﺎﻡ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﮐﻪ

ﻏﻔﻠﺖ ﮐـــــــــــــﺒـــــــﺮﯼ ﻣﺎ

ﺗﻤﺎﻡ ﺷﻮﺩ !!

ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏ ﯾﺎ ﺻﺎﺣﺐ ﺍﻟﻌﺼﺮ ﻭ ﺍﻟﺰﻣﺎن

--------------------------------

به توکل نام اعظمت
آقاجان خودت برای ظهورت دعا کن ، مردم اینجا آرزوهای مهم تری دارند...
اللهم عجل الولیک الفرج

--------------------------------

جمعه بیا دعای مرا مستجاب کن
تا پشت تو نماز بخوانم، امام من
اللهم عجل لولیک الفرج

--------------------------------

ما ازدیدار امام زمان عج محروم شده ایم اما هیچکس ازاین تحریم صدایش درنیامد نه مذاکره ای نه توافق نامه ای نه تلاشی برای اعتمادسازی.....خلاصه ای گل نرگس کسی به فکر تونیست ومابه وسعت دریا دروغ میگوئیم.....

--------------------------------

منی که مایه ننگم بحد رسوایی،
چگونه از تو بخواهم بدیدنم ایی
چو خویش یارتودیدم چه نیک فهمیدم،
عزیز فاطمه مهدی چقدر تنهایی.
اللهم عرفنی حجتک

---------------------------------

یک خیابان دوطرفه ...

یک سو ارباب
یک سو علمدار

و یک ‌جفت ‌چشم‌ِ حریص ...
که نمیداند کدام را نگاه کند ❔

این یعنی بزرگترین و زیباترین
      ↙ سر در گمی ↘

    سر در گمم میانِ
       شمس و قمرش ...

--------------------------------

یا صاحب الزمان


داستان یوسف را گفتن وشنیدن به بهانه ی توست


شرمنده ایم


می دانیم گناهان ما همان چاه غیبت توست . . .


یا اباصالح المهدی

--------------------------------

ای پیک راستان خبر یار ما بگو / احوال گل به بلبل دستان سرا بگو


ما محرمان خلوت انسیم غم مخور / با یار آشنا سخن آشنا بگو . . .


اللهم عجل لولیک الفرج

--------------------------------

دیریست که ما منتظر روی تو هستیم / ما بند نجابت به تن اسم تو بستیم


دیریست که دلداده ما خانه نشین است / جای قدمش بوسه به صد چاک زمین است . . .


یا مهدی ادرکنی

--------------------------------

ما، بی تو، تا دنیاست، دنیایی نداریم / چون سنگ خاموشیم و غوغایی نداریم


ای سایه سار ظهر گرم بی ترحم! / جز سایه دستان تو، جایی نداریم . . .


یا صاحب الزمان

--------------------------------

من عزادار تو ام جد غریب / گل گلزار تو ام جد غریب


مهدی ام نور خدا روی زمین / محو انوار تو ام جد غریب 

--------------------------------

تا کی ورق ورق کنم این سر رسید را / چون کودکی رسیدن سال جدید را


با دست زیر چانه تو را آه می کشم / چون غنچه ای که آخر اسفند، عید را . . .

--------------------------------

افسوس که عمری پی اغیار دویدیم  / از یار بماندیم و به مقصد نرسیدیم


سرمایه ز کف رفت و تجارت ننمودیم  / جز حسرت و اندوه متاعی نخریدیم


یا ابا صالح المهدی

--------------------------------

هرچه کردم نشوم علت رنجیدن او


باز نشد بارها من دل زهرائی او را ز گناهم خستم


گفتم این بار که بر نامه من مینگرد خوشحال است


لیک اشکش به دلم گفت که من روسیهم من پستم


یا مهدی

--------------------------------

مسیر مسیح بهاران کجاست؟ / صفا گستر لاله زاران کجاست؟


رگ و ریشه لاله از هم گسست / گل اندیشه سربداران کجاست . . . ؟

--------------------------------

به تمنّای طلوع تو جهان چشم به راه  / به امید قدمت کون ومکان چشم به راه


رخ زیبای تو را یاسمن آینه به دست /  قدّ رعنای تو را سرو جوان چشم به راه . . .

--------------------------------

به دنبال تو می گردم نمی یابم نشانت را  / بگو باید کجا جویم مدار کهکشانت را


تمام جاده را رفتم، غباری از سواری نیست  / بیابان تا بیابان جسته ام ردّ نشانت را . . .


آقا جان! حیف نیست ماه شب چهارده پشت ابرهای تیره وپاره پاره پنهان بماند،حیف نیست دیده را


شوق وصا ل باشد ولی فروغ دیده نباشد...

--------------------------------

مهدی جان!

سئوالی ساده دارم از حضورت ... من آیا زنده ام وقت ظهورت ...


اگر که آمدی من رفته بودم ... اسیر سال و ماه و هفته بودم ...


دعایم کن دوباره جان بگیرم ... بیایم در رکاب تو بمیرم...
--------------------------------

بر چهره پر ز نور مهدی صلوات ... بر جان و دل صبور مهدی صلوات ...


تا امر فرج شود مهیا بفرست ... بهر فرج و ظهور مهدی صلوات...

--------------------------------

چه جمعه ها که یک به یک غروب شد نیامدی ...


چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی ...


خلیل آتشین سخن ؛ تبر به دوش بت شکن ...


خدای ما دوباره سنگ و چوب شد نیامدی ...


برای ما که خسته ایم نه ؛ ولی ...


برای عده ای چه خوب شد نیامدی ....


تمام طول هفته را به انتظار جمعه ام ...


دوباره صبح؛ ظهر؛ نه غروب شد نیامدی...

--------------------------------

در انتظار دیدنت همه دلها بیقرارند ... ای تک ستاره بهشت حسرت به دلمان نزار...
--------------------------------

به امید روزی که متن تمام اس ام اس ها یک جمله باشد و آن : مهدی آمد...
--------------------------------

سر راهت در انتظارم ... برده هجرت صبر و قرارم ...


جز ظهورت ای گل زهرا ... به خدا حاجتی ندارم...

--------------------------------

کجایى اى همیشه پیدا از پس ابرهاى غیبت؟
--------------------------------

در انتظار دیدنت همه دلها بیقرارند
ای تک ستاره بهشت حسرت به دلمان نزار

--------------------------------

به خدا سوگند دنیا را آذین می بندیم اگر لحضه آمدنت را بدانیم...

--------------------------------

ما معتقدیم که عشق سر خواهد زد

بر پشت ستم کسی تیر خواهد زد

سوگند به هر چهارده آیه نور

سوگند به زخم های سرشار غرور

آخر شب سرد ما سحر می گردد

مهدی به میان شیعه برمی گردد

--------------------------------

...یا امام زمان انتظار هم از نیامدنت بی تاب شد

--------------------------------

گفته بودم گربیایی مقدمت را گل فشانم *


گل چی قابل مهربانم چشمهایم فرش راهت*

--------------------------------

چه انتظارعجیبی! توبین منتظران هم عزیز من چه غریبی!


عجیب تر که چه آسان نبودنت شده عادت*


چه کودکانه سپردیم دل به بازی قسمت


چه بی خیال نشستیم چه کوششی چه وفایی؟


فقط نشسته وگفتیم خداکند که بیایی.

--------------------------------

جزاو به هیچ واقعه ای دل نبسته ایم


موعود جمعه *جمعه موعود می رسد....

--------------------------------

نیازارم ز خود هرگز دلی راکه


                                       میترسم در آن جای تو باشد ...


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی